Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Pyhäranta, Finland van Edzo & Brigitte Boven - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Pyhäranta, Finland van Edzo & Brigitte Boven - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Edzo

Blijf op de hoogte en volg Edzo & Brigitte

01 Februari 2015 | Finland, Pyhäranta

Zo, we zijn intussen in Pyhä aangekomen :-)
De heenreis ging voortvarend. Enige hick-up was de security check op Schiphol. Lange rijen bij de nieuw gebouwde security check. Ze zijn er niet op vooruit gegaan. Poepie sjiek allemaal, maar snelheid ho maar.

In Santa Claus Village overnacht. Erg leuk en een eerste rendier gescoord. Rendier stoofpot met aardappelpuree. Heerlijk.

Vanochtend op de ski-bus naar Pyhä. We hadden dezelfde bus chauffeur als de ski-bus vorig jaar die toen ergens onderweg strandde :-) Dit keer ging het goed, met 90 km per uur over en besneeuwde weg, met één handje aan het stuur :-) 'Recht zo die gaat' :-)

We zitten nu in Naava (toeristen centrum) te lunchen en ondertussen met een stel uit Finland te kletsen. Gezellig :-) Hij zit te vertellen dat hij in Nederland een tandem heeft gekocht.

Straks even naar de supermarkt inkopen doen en dan worden we rond 13.30 uur opgepikt en naar onze cottage gebracht.

• 01 Februari 2015 - 11:57

Clazien:

Ik wens jullie veel plezier op jullie reis .gr clazien

• 01 Februari 2015 - 12:29

Greet En Leo:

Fijn dat alles goed is gegaan tijdens de reis. Heel veel plezier en geniet er van.

Liefs en Groet
    Greet

• 01 Februari 2015 - 12:40

Fred & Marianne:

Zo, dus jullie zijn al bij de kerstman geweest! En heerlijk he, zo'n rendierstoofpot? Dat staat ons ook nog helder voor de geest.
    He, ga er lekker van genieten!

Groetjes Fred & Marianne