Aftellen...... - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Edzo & Brigitte Boven - WaarBenJij.nu Aftellen...... - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Edzo & Brigitte Boven - WaarBenJij.nu

Aftellen......

Door: EdzoBrigitte

Blijf op de hoogte en volg Edzo & Brigitte

21 Januari 2015 | Nederland, Heusden

Hallo allemaal,

Het aftellen is weer begonnen, de voorpret ook.
Temperaturen van momenteel tussen de -10 graden overdag tot -37 graden in de nacht en zo een 55 cm sneeuw op de top. Best een beetje frisjes dus. Voor de zekerheid nemen we allebei een extra onderbroek mee :-)

We kijken uit naar de activiteiten, een avond en een dag sneeuwscootertocht, een cross-country-skiles en als hoogtepunt een tweedaagse husky slede tocht met wildernis overnachting. En niet te vergeten een heuse "Lapse kookavond" bij de rendierhouder.

Onze blokhut is niet voorzien van WiFi, dus verwacht geen regelmatige update van onze blog. Brigitte zal op haar Facebook zo nu en dan wel wat foto's en korte tekstjes plaatsen, dus als je meer wil zien of lezen, dan verwijzen we naar Feestboek. Voor geval jullie denken "WTF, geen WiFi.....", de blokhut beschikt wel over luie stoelen, een open haard en een echte Finse sauna :-)
Wij komen ook zonder BiFi de tijd wel door :-)

Groetjes,
Brigitte & Edzo