Azoren en Lissabon - Reisverslag uit Mosteiros, Portugal van Edzo & Brigitte Boven - WaarBenJij.nu Azoren en Lissabon - Reisverslag uit Mosteiros, Portugal van Edzo & Brigitte Boven - WaarBenJij.nu

Azoren en Lissabon

Door: Edzo & Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Edzo & Brigitte

10 April 2011 | Portugal, Mosteiros

Hallo allemaal,

De reis is geboekt en we zijn al aan het aftellen!

Groetjes
Brigitte & Edzo

• 11 Mei 2011 - 11:54

Hotelschool Student:

Beste Eef,

Voor ons afstudeerproject moeten wij een land onderzoeken om daar eventueel een hotel te vestigen.

Nu hebben wij een vragenlijst opgesteld en deze zou beantwoord moeten worden door iemand die in Portugal heeft gewoont/ gestudeerd of daar gewoon voor langere tijd verblijft.

Zou jij hier misschien aan mee willen werken? Het is een vragenlijst van ongeveer 20 kleine vragen.

Je kan ons bereiken op anne_wartena@hotmail.com

Alvast bedankt,